Transport si retururi

KJ Center (kjcenter.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • GLS (1-2 zile lucratoare), Livrare in 1-2 zile, Calcul cost livrare in functie de greutatea comenzii, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 200,00 RON

    0 kg … 4 kg   →   20,00 RON
    4 kg … 6 kg   →   23,00 RON
    6 kg … 10 kg   →   26,00 RON
    10 kg … 15 kg   →   31,00 RON
    15 kg … 20 kg   →   45,00 RON
  • Ridicare Magazin (KJ Universitate), Bucuresti, Livrare in 1-2 zile, Store Pickup type, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 50,00 RON

Livrare cu ridicarea din magazin (KJ 2 Universitate)

Adresa: Str. Ion Ghica, nr.3, sector 3, Bucuresti

Program ridicare din magazin (KJ 2) 

Comenzile plasate de Vineri (dupa 13:00) - luni (Pana la ora 13:00) -> Vor fi onorate marti

Comenzile plasate marti (pana la ora 13:00) -> Vor fi onorate Miercuri 

Comenzile plasate miercuri - Joi (pana la ora 13:00) -> Vor fi onorate Vineri

Comenzile plasate Joi - Vineri (Pana la ora 13:00) -> Vor fi onorate Sambata

Luni, Duminica si Joi nu se trimit comenzi cu ridicare din magazin!


  • Politica Retur 

In cazul in care nu sunteti multumimti de produsele noastre. 

Aveti dreptul de a returna produsele nedorite in intervalul de 5 zile dupa primirea coletului.

Conditii Retur: 

- Produsul trebuie sa fie in pachetul original, fara urme de desfacere. 

- Produsele aflate in promotie nu pot fi returnate

- Costul de transport va fi sustinut de client (20 lei)

Proces de returnare 

In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa urmati urmatorii pasi: 

1.  Va rugam sa ne trimiteti un email catre comenzi@kjcenter.ro cu: 

- Numarul comenzii

- Produsul dorit pentru retur (Atasat poza)

- Motivul returului

- Contul IBAN si numele detinatorului (pentru creditarea sumei produsului) 

Vom prelua cererea si va vom trimite cererea de pick up de la firma de curierat.

2.  Va rugam sa impachetati coletul corespunzator, pentru a evita deteriorarea produsului.  

Cererea poate fi anulata in cazul in care produsele primite nu respecta conditiile din poza primita. 

3. Dupa primirea si verificarea coletului,

- In cazul in care doriti un alt produs in schimbul acestuia vom trimite produsul contra cost. 

- In cazul in care doriti numai returul produsului, va vom credita suma de bani in contul mentionat. 

 

  • Produse deteriorate/gresite/lipsa

Noi incercam tot posibilul sa oferim servicii de calitate tuturor clientilor nostri, dar deoarece exista si procese manuale iar fiecare colet trece prin mai multe procese (intern/extern), cat si de la firma de curierat, uneori apar erori. 

In cazul in care coletul dvs. contine un produs deteriorat, gresit sau lipsa, va rugam fara ezitare sa ne trimiteti un email catre comenzi@kjcenter.ro .

Vom incerca tot posibilul sa rezolvam problema cat se poate de rapid, pentru a putea face acest lucru vom avea nevoie de ajutorul dvs. 

Va rugam sa ne ajutati cu urmatoarele informatii:

- Poza cu nota de comanda

- Produsul problema incercuit / mentionat in email

- In cazul in care produsul este deteriorat va rugam sa atasati in email si o poza cu problema intampinata. 

Variantele pentru solutionarea problemelor sunt:  

- Va putem credita suma de bani pentru produsul problema. (Pentru aceasta metoda avem nevoie un IBAN si numele detinatorului cardului, mentionat in email)
- Va putem adauga produsul in comanda urmatoare, in cazul in care doriti sa mai plasati o alta comanda cu firma noastra.
- Va putem trimite produsul lipsa din comanda fara cost aditional, dar incercam sa evitam acest lucru pentru a preveni pe cat posibil un alt transport. (avand un impact pe termen lung asupra mediului)

Este decizia dvs. cum doriti sa solutionam problema.